lørdag 7. august 2010

Mamma har snart bursdag..



Og i den anledning har jeg laget dette kortet/brevholder. Har fremdeles utfordringen til Anonyme Scrappere i bakhodet så jeg prøver liksom å få til mye av noe, og nok en gang ble det mye av silkebåndet. Prøver meg liksom med blomster, men det er det så mange som tar mye av, og da får jeg det liksom ikke til... Rar? Jeg? Hihi.. Det er iallefall en del sløyfer - disse fire foran og to til bak.

Kortet er laget rundt en smal tynn vase for å få den riktige runde formen, så dro jeg ut vasen når kortet nesten var ferdig. Den ene siden kan dras ut, og der står det en fin tekst/et fint dikt fra mor til datter. :)

2 kommentarer:

  1. For en flott gave. Grått og rosa er jo nydelig sammen. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett