tirsdag 29. mars 2011

Nytt stempel..

Ja, jeg vant jo en utfordring hos Anonyme Scrappere for litt siden hvor jeg vant et gavekort på 200,- + et hemmelig stempel :D Her er altså stempelet jeg fikk, og her har jeg brukt det på et kort jeg skal sende til en venninne.



Kortet leverer jeg som et bidrag til utfordring #36 hos Kort O Mania hvor man skal bruke dies og/eller puncher på prosjektet. Jeg har brukt min kjære MS border punch som jeg har blitt så utrolig glad i. Nesten på grensen til avhengig ;)



2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort du har laget!!! Kjempesøtt stempel du vant, og lekkert oppsett på dette kortet :-) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem Guro

    SvarSlett
  2. Knall flott! nydelige farger, og det motivet er så tøfft :D
    takk for at du deltok på kort o mania sin utfordring!
    klem fra linda s l

    SvarSlett