torsdag 9. juni 2011

I wish..


Da har jeg lagd et barnekort med en nydelig tekst om jeg kan si det selv ;)

Star light, star bright, the first star I see tonight, I wish I may, I wish I might, have the wish I wish tonight.

Jeg tror ikke jeg har lagd et gult kort før, har liksom vært en vanskelig farge i mitt hode, men endelig fikk jeg det til! Med brunt og hvitt så ble det bra det :D

Melder dette kortet på i følgende utfordringer

ABC Challenge - W is for wish.
Nordsalten Hobbyklubb -utfordring # 31 Barnebursdag.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig! Kjempesøtt motiv og jeg likte fargene veldig godt. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. nååååå denne var jo kæmpesød.nydelige farver

    100000 tak at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt kort. Det var bare perfekt med gult!! Du er så flink altså... :)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk denne gangen...

    Klem Plundis

    SvarSlett
  4. Oh this is so sweet, what a beautiful card, thanks for joining in with us this week at the ABC challenge,
    Emma.x

    SvarSlett