tirsdag 26. juli 2011

"Shaker" kort..

Har sett en del shaker kort rundt på nettet, så nå måtte jeg bare prøve selv også. Så da endte jeg opp med dette kortet. For min del så virker det som om det er høst nå, så hva passer da ikke mer enn et soppkort? Satser egentlig på at sommeren virkelig begynner til helga, for det er først da vi skal ha ferie.. men enn så lenge så føler jeg at vi gikk rett fra vår til høst...



Dette kortet leverer jeg som bidrag i følgende utfordringer:

Kort O Mania utfordring 43, Anything goes.
Scrappekammeret utfordring 34, bruk kun ett mønsterark.

4 kommentarer:

  1. Så lekkert kort.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Nydelig shakerkort Camilla!
    Fint motiv og supre farger
    Håper som du, at sommer og sol kommer til helgen for jeg har fri neste uke! Ønsker deg en herlig ferie, uansett vær ;)
    Masse klemmer fra Jill

    SvarSlett
  3. Kjempeflott shaker-kort! Flott motiv og så koselig pynt!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. Et kjempeflott soppkort du har laget! Herlige farger!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret! Ta en tur innom oss i dag - det legges ut en ny utfordring om en time ;)
    --klem--

    SvarSlett